Regulamin Sklepu
Internetowego SONEX Meble Antyki

 

§ 1 Definicje

Sklep – sklep internetowy prowadzony przez firmę SONEX Jakub
Mirowski, dostępny pod adresem [adres strony internetowej].

Sprzedawca – SONEX Jakub Mirowski z siedzibą w Warszawie,
ul. Przy Agorze 17, 01-960 Warszawa, NIP: 1182268239, REGON: 526205982.

Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka
organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca zakupów w Sklepie.

Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupów
w Sklepie niezwiązanych bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub
zawodową.

Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.

§ 2 Postanowienia ogólne

Sklep prowadzi sprzedaż  komisową mebli używanych, antyków oraz innych przedmiotów
wystrojów wnętrz za pośrednictwem Internetu.

Wszystkie produkty oferowane w Sklepie, zgodne są z opisami
i zdjęciami zamieszczonymi na stronie.

Ceny produktów podane są w polskich złotych i zawierają
podatek VAT.

§ 3 Składanie zamówień

Zamówienia są przyjmowane poprzez stronę internetową Sklepu.

Wypełnienie formularza zamówienia oraz kliknięcie przycisku
"realizuj zakup" jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia i
akceptacją Regulaminu.

Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie jego
przyjęcia drogą elektroniczną.

§ 4 Płatności

Klient może dokonać płatności za zamówione produkty w
następujący sposób:

Przelew na konto bankowe Sprzedawcy.

W przypadku płatności przelewem, realizacja zamówienia
następuje po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedawcy.

§ 5 Realizacja zamówień

Zamówienia są realizowane w terminie do 72 godzin od momentu
potwierdzenia zamówienia lub zaksięgowania wpłaty.

W przypadku płatności przelewem, termin realizacji liczony
jest od momentu wpłynięcia środków na konto Sprzedawcy.

Dostawa produktów odbywa się za pośrednictwem firmy
kurierskiej lub za pośrednictwem naszego działu transportowego (do 50km od
naszego komisu  na Przy Agorze 17,
01-960) na adres wskazany przez Klienta.

Termin dostawy jest zależny od wybranej firmy kurierskiej bądź warunków, które zostaną ocenione przez nasz dział transportowy. Wszystkie działania podejmowane w związku z dostawą są przez nas realizowane niezwłocznie.

§ 6 Koszty dostawy

Koszt dostawy pokrywa Klient zgodnie z aktualnym cennikiem
wybranej firmy kurierskiej lub naszego transportu firmowego.

§ 7 Odstąpienie od umowy

Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy w
terminie 14 dni od otrzymania towaru bez podania przyczyny.​

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku
produktów nieprefabrykowanych, wykonanych według specyfikacji Klienta lub
służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, takich jak meble
poddane modyfikacjom lub renowacji na specjalne zamówienie Klienta.​

Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Klient musi poinformować
Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. listownie
lub pocztą elektroniczną).​

Klient zobowiązany jest zwrócić towar w stanie niezmienionym.

§ 8 Reklamacje

Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Klientowi towar bez
wad ukrytych to znaczy takich, o których sprzedawca nie poinformował.

W przypadku stwierdzenia wad ukrytych produktu, Klient ma
prawo do złożenia reklamacji, chyba, że został on o nich poinformowany.

Reklamacje należy składać pisemnie lub drogą elektroniczną
na adres Sprzedawcy.

Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej
otrzymania i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.

§ 9 Ochrona danych osobowych

Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.

Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zamówień
oraz, za zgodą Klienta, w celach marketingowych.

Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich
poprawiania.

§ 10 Postanowienia końcowe

W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem
zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy
prawa polskiego.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
Zmiany wchodzą w życie w momencie ich opublikowania na stronie Sklepu.

Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 31 marca 2025 roku.